Wednesday, June 30, 2010

MasyaAllah.. semua ketentuan adalah daripada Allah.. walau pun dah berada disini sudah lebih 2 bulan tetapi masih tak berubat siapa lagi.. Orang baru macam ana ni perlukan bantuan (backup).. dah la ilmu tak pun seberapa.. Alhamdulillah.. sekarang ni tengah kumpul tentera diyaman (rakan rawat)..

Peristiwa lagi.. satu malam pelajar sini bermesyuarat majlis kebajikan dirumah ana.. selepas mana mesyuarat ada seorang pelajar ni minta dirinya di scan. ana pun minta seorang sahabat ana (sudah tamat belajar teknik rawatan akrine) untuk sama scan pelajar tersebut.. kami pun nak buat scan guna tapak tangan iaitu dengan mencari bahagian mana yang ada gangguan.. sambil ana baca ruqyah pada tangan ana dengan tidak semena-mena pelajar tersebut bangun membuka langkah silat.. langkahnya seperti mahu menyerang ana, dengan kerisauan yang terbentak pada hati ana ni.. ana bangun pergi kebelakangnya.. dengan tiba-tiba pelajar tersebut pun berpusing menghala ke arah ana.. "Ya Allah apa yang perlu aku lakukan ni"

Maha Suci Allah dan Hanya BagiNyalah Segala Pujian.. ntah tiba-tiba ana laungkan takbir dan mengikat pelajar tersebut dengan ayatul qursi.. pelajar itu jatuh dan tak bergerak seolah-olah seperti diikat.. kemudia dia sedar dan mengatakan setiap pergerakkannya adalah bukan darinya, walaupun begitu dia sedar pergerakan tersebut cumanya dia tidak dapat mengawal dirinya.

Semuanya itu berlaku adalah ketentuan Allah.. Pada Allahlah tempat kita mengadu... Dan sekarang pelajar tersebut sudah menamatkan pengajian teknik rawatan Akrine disini.

No comments: